OT: Re: Ceska Televize a poplatky

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Neděle Červen 26 23:13:16 CEST 2005

A co teda je? Pravnicka osoba zrizena na zaklade zvlastniho zakona? A
meni to neco na tom, ze se tam nehorazne plytva penezi, uplatnuji se
autori ktere by pro jejich kvalitu vyrazili i z TV Praha a i ve
zpravach je stejne nakonec "to co lidi chtej", cili informace o tom,
ze slavna pani x.y. si mysli, ze souziti s osobou zrozenou ve znameni
Skopce je hrozne...

A BBC z Ceske televize stejne nikdy nebude. A vysilani do ciziny se
ma platit z jinych zdroju (z rozpoctu) a ne z poplatku za TV.

Ales Prochaska