Jaky horkovzduch od AOYUE ?

David Kucera david@cybertex.cz
Neděle Červen 26 22:52:12 CEST 2005

Zdravim

nastavec na BGA 9x9 lze koupit samostatne( skladem)
ano i z 850 C lze pripajet male BGA pouzdra (ale stejne pro vsechny BGA
obvody doporucuji spodni predehrev, dela se s tim potom daleko
jednoduseji a spolehliveji )
vsechny pajeci trysky lze pouzit na vsechny typy pajecich stanic
ano da se z pajeci tryskou PLCC 52 zapajet (odpajet) obvod v pouzdru
PLCC 44 a take i PLCC 68 je to jen trosku narocnejsi

David Kucera