Ceska Televize a poplatky

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Neděle Červen 26 21:52:01 CEST 2005

Zákon 252/1994 Sb. praví, že

(2) Televizní poplatek se platí ze zařízení technicky způsobilého k
příjmu a následné reprodukci vysílání České televize (dále jen
"televizní přijímač").

takže by podle mě stačilo odstranit jakoukoliv součástku která způsobí,
že nepůjde přijímat ČT. Plomba je k ničemu, prokazovat by se musela
ona "způsobilost", nikoliv celistvost nebo porušení jakési plomby.

Ještě je tam jeden paragraf který by stál za povšimnutí:

3) Od rozhlasového poplatku a televizního poplatku jsou osvobozeni:
b) cizí státní občané, kteří nemají na území České republiky trvalý pobyt,

Není to náhodou jeho případ?

Aleš Procháska