OT pri patku: branne cviceni

Honza jan.kuba@seznam.cz
Neděle Červen 26 19:57:57 CEST 2005

Petr Zahradnik napsal(a):

> [...]
>prisel na to, ze ja hledam sebemensi duvody, proc ne.
>
>Mimochodem, ja po leta ziju v domneni, ze v krytu neni treba maska, ze
>tam je vzduchotechnika s filtry. Nebo se tam snad sedi s maskami? Nebo
>myslis ten kryt jako sklep ve skole?

>To muze fungovat i kdyz budou taci, kteri tvrdi, ze to nema smysl.
>Ovsem muselo by to byt funkcni. A ja si myslim, ze to neni funkcni.

>A co je tohle prosimte za duchaplnou vetu? Ja opravdu netusim, co ode
>me ocekavas, a ani netusim, co maji masky spolecneho s pocitacovym
>expertem. Nebo se jednoduse neobejdeme v zadne diskusi bez stupidnich

Jestli ti to prislo jako stupidni narazka tak sorry, omlouvam se.
Ale jinak v tech krytech se sedi v maskach  - v pripade chem. utoku ,
nebo jine "akce" je ta ventilace nedostacujici a ma pouze odlehcovat tem
lokalnim filtrum.
Co se tyce krytu v okoli meho bydliste, mame jich tu celkem pet, z cehoz
do nejvetsiho se vejde 800 lidi!
Do dvou z nich jsou verejne nozove vchody, co je pravda, opravdu nikdo
nevi, kde se nachazi....