Jaky horkovzduch od AOYUE

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Neděle Červen 26 18:06:58 CEST 2005

Ne? Vsiml jste si nekdy, kolik ma takovy vysavac? A ono to u AOYUE
bude dokonce i vic, protoze opravdu nevim, jak jste dospel k cislu
170W (ze by membranova pumpa mela nulovy prikon?)... Do znacne miry
jsem zjednodusoval 850 ma uvadeny prikon 250W a 857 420W, pricemz
podle seznamu nahradnich dilu je u obou stejne topne teleso,
nicmene pripousitm, ze jde o znacne zjednoduseni a topeni v 857
bude o neco vykonejsi, protoze by jinak pumpa v 850 musela zrat tu
vasi 0 :-).

> BTW: tusim, ze pan Kucera tu nekolikrat nabizel vyzkouseni toho,
co ma skladem. Ze by to opakoval v nedostatecnem poctu?

1.Ne vsichni jsme z Prahy.
2.Treba to uz nekdo srovnaval a tak jsme se zeptal.

--
Nechte si zasilat do mailu denni prehled nejzajimavejsich
clanku z portalu VOLNY. http://web.volny.cz/mailinfo/