Jaky horkovzduch od AOYUE

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Neděle Červen 26 16:47:17 CEST 2005

Tak jsem se dival na stranky vyrobce a jediny podstatny rozdil
ktereho jsem si vsiml je membranivy kompreseor u 850 a turbinovy
motor u 857. Tak trochu se mi nezda, ze by turbinovy motor zral
170W. Nicmene hlavne nedokazu posoudit zda je turbinaotolik lepsi
nez membrana. Co by jste doporucili ?

> Rozhodl jsem se poridit si domu horkovzdusku a vaham mezi AOYUE
850C > a 857. Mam nekolik nejasnosti, predevsim mi neni jasne proc
ma 857
> prikon 420W, kdyz topne teleso ma jen 250W, dost pochybuji, ze
> kompresor s vykonem 30l ma spotrebu 170W. V cem se vlastne obe
> horkovzdusky lisi a je 857 o tolik lepsi ze to kompenzuje jeji
> vyssi cenu ?

Na webu vyrobce snadno (mne to trvalo cca 10 vterin) najdete
rozdil,  ktery ma vliv mj. i na prikon zarizeni.

--
Nechte si zasilat do mailu denni prehled nejzajimavejsich
clanku z portalu VOLNY. http://web.volny.cz/mailinfo/