OT pri patku: branne cviceni

Petop petop@stonline.sk
Neděle Červen 26 14:50:16 CEST 2005

Zdravim.
Priatelu, nic nie je cierno-biele....vsetko ma svoje pre aj proti....
Mozete mi Vy povedat kolko ludi bolo za poslednych 14 rokov:
...vyhodenich do povetria...
...okradnutych spolocnostami...
...pomretych hladom...
...upalenych za ziva(hlavne Vy v cesku s tym mate skusenosti...nemylim
li se.....)
...zasamovrazdenych v beznadejnej siituacii...
....bez prace....
...atd...
Ked sa upalitl clovek za socializmu...bol to v tej dobe nestastnik v
dnesnej hrdina....ak sa upali dnes clovek...je to sialenec....darmo
napise list kde pise o dnesnom stave spolocnosti...proste je to sialenec....
Priatelia , vsetky tieto rezimy spravuju ludia, a ludia ich aj
kur..ia.....vtedy sme papalasom zavideli skodovku ci chatu....dnes sme
ticho pri palaci, a bavoraku s ciernimi sklami....
vtedy si nieco zle povedal dostal si za to, dnes povies hocico, a kazdy
na teba se...ie.....
dnes nemas penezi...nemas pravdu....
Takze ani dnes nie je vsetko idealne.....a nejako tento system
zaplatime....my mozno nie...ale ti ktori taketo stastie nemali..a patria
do skupiny vyzsie vymenovanych....
Nech sa dari...
Petop