Jaky horkovzduch od AOYUE ?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Neděle Červen 26 14:08:42 CEST 2005

Rozhodl jsem se poridit si domu horkovzdusku a vaham mezi AOYUE 850C
a 857. Mam nekolik nejasnosti, predevsim mi neni jasne proc ma 857
prikon 420W, kdyz topne teleso ma jen 250W, dost pochybuji, ze
kompresor s vykonem 30l ma spotrebu 170W. V cem se vlastne obe
horkovzdusky lisi a je 857 o tolik lepsi ze to kompenzuje jeji
vyssi cenu ?

Jak vypada nastavec BGA 9x9 dodavany s 857 a lze ho koupit
samostatne a pouzivat s 850C ? Respektive lze s 850 pajet mala BGA
pouzdra ?

Dalsi dotaz se tyka nastavcu, nejcasteji pouzivam PLCC 44,52 a 68,
nechce se mi kupovat vsechny nastavce a tak se tam zda je realne
pouzitelne koupit 52 a pajet tim 44 i 68 ?

Dekuji

--
Nechte si zasilat do mailu denni prehled nejzajimavejsich
clanku z portalu VOLNY. http://web.volny.cz/mailinfo/