OT pri patku: branne cviceni

Bitovod hw@prelude.cz
Neděle Červen 26 13:31:02 CEST 2005

Kdyz ctgu, ze mate ochrane prostredky doma, napada mne otazka: Kde se da
dneska legalne poridit takova OM10 nebo jeji mladsi odruda, samozrejme s
filtry? Jak tak obcas koukam na zpravy, mam dojem, ze by se jich doma casem
(nedejboze) par mohlo hodit. Budoucnost nevidim nikterak ruzove, tak bych se
na to rad pripravil, dokud je cas...

Stejne tak by bodnul trezor s nekolika AK47 (on by i SA-58V stacil...) a
dostatkem munice, ale po tom se asi budu pidit az pozdeji, zatim jsem ve
stadiu paranoi, aktivni obrana prijde na radu pozdeji :)

Pavel

P.S.: Poznamka pro organy cinne v trestnim rizeni - nic jsem nerekl, ja to
nepsal, o nicem nevim a doma je nemam :o)

----- Original Message -----
From: "Ales Prochaska" <prochaska@alsoft.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, June 26, 2005 12:53 PM
Subject: Re: OT pri patku: branne cviceni

V kazdem krytu se behem chemickeho utoku sedi v maskach. Aspon nam to
rikali na vojne.

Jinak jestli masky nekomu pripominaji komunismus, at se jim klidne
vyhyba. Ja osobne jsem taky branna cviceni povazoval za zbytecne
vyvolavani strachu pred imperialistickym nepritelem, ale ochranne
prostredky dychacich cest pro celou rodinu doma presto mam. Staci aby
horelo a hnedle se budou hodit.

Ales Prochaska

Best regards,
 Ales                            mailto:prochaska@alsoft.cz