OT pri patku: branne cviceni

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Neděle Červen 26 11:50:20 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 26.6.2005:

> Vsechny tyhle veci vzdycky byly a jsou uskladneny v krytech. Myslel
> jsem , ze to vite? Druha vec je, ze lidi ( treba jako vy) prave ani
> nevi, kde ty kryty a masky jsou, nebo kde je v pripade hlaseneho
> nebezpeci hledat. Vse je to dusledek toho, ze chybi "osveta" a lidi
> premyslejici jako vy tomuhle davaj cervenou. Uz treba tim, ze
> hledaji sebemensi duvody, proc NE!

Honzo, je uplne jedno, jestli vim, ze masky jsou v krytu a jestli
nevim, kde kryty jsou. Netusim, kde beres tu jistotu, ze lidi jako ja
ovlivnuji skutecnost, ze prislusne organy, ktere to maji na starost,
verejne a opakovane nehlasi, kde kryty jsou. Netusim ani, jak jsi
prisel na to, ze ja hledam sebemensi duvody, proc ne.

Mimochodem, ja po leta ziju v domneni, ze v krytu neni treba maska, ze
tam je vzduchotechnika s filtry. Nebo se tam snad sedi s maskami? Nebo
myslis ten kryt jako sklep ve skole?

> Kryty a masky jsou pro MASOVE nasazeni, pro masove havarie. Jestli
> se nekdo otravi doma v septiku, je tak trochu vec toho dotycneho. Co
> se tyce ty cisterny s HCL - pokud ji bude trochu vic a bude u toho
> slusny vitr, muze to ohrozit cele mesto a ne hned, rychlost a sireni
> vetru se necha predpovedet. Ovsem tohle nikdy nebude fungovat, pokud
> budou taci, co tvrdi, ze je to nesmysl. Ale asi stejne nema cenu si
> dal placat jatra, vetsina v maskach vidi kus "komunismu" a neceho
> preziteho a tak se k tomu stavi. Alespon ja mam takovy pocit. Honza

To muze fungovat i kdyz budou taci, kteri tvrdi, ze to nema smysl.
Ovsem muselo by to byt funkcni. A ja si myslim, ze to neni funkcni.

> Cekal jsem od pocitacoveho experta trochu fundovanejsi reakci, nez
> srovnani masky a kulometu.

A co je tohle prosimte za duchaplnou vetu? Ja opravdu netusim, co ode
me ocekavas, a ani netusim, co maji masky spolecneho s pocitacovym
expertem. Nebo se jednoduse neobejdeme v zadne diskusi bez stupidnich
narazek?

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem