OT pri patku: branne cviceni

Honza jan.kuba@seznam.cz
Neděle Červen 26 10:40:13 CEST 2005

Rt napsal(a):

>Pak ale nechapu, proc by si skolni deti nemely taky vyzkouset boj na
>noze s opilym cikanem. Buchlou chemicku ani prevracenou cisternu jsem za
>50 let sveho, pomerne rusneho, zivota nezazil, cikana ano...

Hmm. to je fakt srovnani - cikani a chemicka... zkousel jste se na to
divat z pohledu poctu ohrozenych lidi?
Ale to je jedno. Ja jsem jen chtel rici, ze naucit se nasadit masku je
zalezitost na pul hodiny ( narozdil od komplexni zdravovedy, ktera
zabere mnohem vic casu)
 a ve skolnim prostredi je to mimoradne vhodne..
Mozna ze jste 50 let fakt nic takoveho nezazil - pravda ja take ne. Ale
treba zitra to zajijete , co ja vim.

>Vazne bych ale rekl, ze by bylo mnohem vhodnejsi deti ucit ucinnou prvni
>pomoc, nez nasazovani plynove masky.
>Plynova maska s nespravnym filtrem taky muze zabijet.

Ano , muze zabijet, pokud ti lide nebudou vedet, co k cemu je, jak se to
pouziva.