Re[2]: zpomalení? procesoru

Ales Filip afilip@atlas.cz
Sobota Červen 25 23:17:00 CEST 2005

Hello Jaroslav,

sobota, 25. června 2005, you wrote:

JL> da se taky udelat amatersky, vezmete vlozky do plinek (takova tenka netkana
JL> textilie), tu napnete pres diru v necem a pres to budete nasavat vzduch
JL> nejakym ventilatorem.

Našel jsem takovou zajímavou hmotu u pytlíků do vysavače. Je to bílé,
cca 2mm silné a vypadá to jako nějaký PE. Dává se to na "výfuk"
vysavače, aby z něho nešel prach. Vidět skrz to není, ale když přes to
zkouším dýchat, tak to neklade žádný odpor. Mám toho ale jenom kousek,
který nezakryje celý 12cm ventilátor. V pondělí toho zkusím sehnat
větší kus.

--

Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic