OT pri patku: branne cviceni

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Sobota Červen 25 22:05:04 CEST 2005

Dne sobota, 25. června 2005 17:52 "Marek Pavlu" <marekpavlu@mybox.cz>
napsal(a):
> Tak tohle snad nemyslite vazne!
> Muzete mi prosim rict, kolik lidi bylo za poslednich 14 let:
> -statem vezneno z politickych duvodu

O Huc*inovi jste asi neslysel. Bylo jich vic ikdyz nesedeli v base jako
H*ucin, byli aspon znemozneni ci manipulovani a dnes jsou z nich jen
zmanipulovane trosky kteri veri uz jen stbackym naseptavacum (Cib*ulka).

> -kolik jich bylo odsouzeno k smrti

nekteri dohnani k sebevrazde (jmeno si uz nepamatuju) nebo zemreli necekane
nahle, nebo byli fyzicky napadani (napr. redakori R*espektu)

Jeste jste nezminil udajnou svobodu slova, jiz nejeden spisovatel (napr.
Br*azda ci jak se jmenoval) ci nakladatel (V*otobia, res*pekt) mel problemy a
byl v base. Tedy rikat muzete co chcete, ale nesmitte to sdelovat abyste
nedopadl treba jako Z*undel (ikdyz tento pripad je za nasimi hranicemi).
Divim se ze Ba*kalar jeste nesedi, asi cekaji na tu studii o cika*nech...

A muzete hadat, proc jsem sem napral tolik hvezdicek, treba vam to i dojde.
Ne, neni to paranoia, to je poznani.

> -kolik lidi bylo statem vyhnano do ciziny
> -kolika lidem nebyla umoznena studia

to uz se dnes nenosi, jsou jine metody, je prece potreba budit zdani
demokracie.

> a takto by se dalo pokracovat!!!!

ano, dalo by se velmi, velmi dlouho pokracovat, bohuzel, tyto veci se nesmi
verejne rikat nebot by pak mohl dotycny dostat po zobaku.

> Ja jsem zazil malou část komunismu, ale stacilo mi to a se soucasnosti to
> nemá nic spolecneho.

mozna byste se divil. Komunismus i moderni demokracie (tj. "kapitalismus"
alias demokratura, nikoli rimska demokracie) maji jeden a ten samy puvodni
zdroj! Nebudu to rozpitvavat, mozna nekdy poznate sam, zatim jste nedozral k
tomu aby vam mohlo byt toto sdeleno stejne jako vetsina lidi, bohuzel.

ano, presne tak, vitejte do klubu!

--

                        Jaroslav Lukesh