OT pri patku: branne cviceni

Sasa - Viky - Svobodova viky@zdravotnici.cz
Sobota Červen 25 18:45:40 CEST 2005

Pokud máte JISTOTU že dotyčný má AIDS máte pravdu a bez pomůcek na něj
nešáhnu, stejně tak s antraxem. Ale pokud je jenom PODEZŘENÍ tak se to
musí udělat. Pokud to není onkologický pacient a nebo není zranění
slučitelné se životem.

Pro normální lidi platí i trošku volnější pravidla, ale pro mně už ne
:-)  nebo spíše :-(  ? :-D

					Saša K. Svobodová - Viky

               web: http://www.zdravotnici.cz
      soukromý web: http://www.sasa.zdravotnici.cz

              mail: viky@zdravotnici.cz
                    sasa.svobodova@centrum.cz
      mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz  - max 120 znaků !!!

               ICQ:  260 344 186

Petr Zahradnik wrote:

>Puvodni zprava ze dne 25.6.2005:

>Nikdo nikoho nemuze nutit, aby ohrozoval sebe pri zachranovani nekoho
>jineho. To jste se neucili napriklad, ze pri urazu elektrickym proudem
>je treba nejprve proud vypnout ci dostat postizeneho z jeho dosahu?
>Pokud vsude kolem strika krev a ja mam obavu, ze postizeny ma AIDS,
>krev je infikovana, a ja nemam potrebne ochranne pomucky, tak proste
>ozivovani nebudu provadet. A muze mi kazdy vlezt

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0525-4, 24.06.2005
Testovano: 25.6.2005 18:45:50