Re[2]: zpomalení? procesoru

Ales Filip afilip@atlas.cz
Sobota Červen 25 12:02:36 CEST 2005

Hello Honza,

čtvrtek, 23. června 2005, you wrote:

Díry nechci uzavírat. Jenom otočit ventilátor vzadu na case. Já to asi
na pár dnů zkusím, a uvidím.

Prach PC vadí podle mého názoru také. Integráče, tranzistory, a další
"topící" komponenty obalené prachem se hůře chladí. Do HDD se prach
nedostane, ale do CD/DVD mechanik naprosto bez problému. Okolo šuplíku
na CD je sice nějaké těsnění, ale naprosto nedostatečné. Kdo někdy
rozdělal mechaniku ví, o čem mluvím, a kolik je v mechanice prachu.

Navíc, když do toho počítače potřebuju sáhnout, tak jsem jako prase
:-(

--

Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic