OT pri patku: branne cviceni

turby@chips.cz turby@chips.cz
Sobota Červen 25 07:29:30 CEST 2005

Zdravim,

 bydlim nedaleko Spolany a pred 15ti lety se veskere vybaveni CO
 vcetne metodiky ochrany/evakuace odvezlo jako "uz" nepotrebne. V dobe
 povodni a uniku chloru pak nikdo nevedel co ma delat. Byla to pomerne
 "legrace" sledovat, jen stesti ze se nikomu nic moc nestalo. To se
 ale nemusi opakovat a minimalne v okolnich obcich stale nejsou porad
 ani plynove masky, ty jsou slozeny 50km jinde v nejakem skladu a
 nikdo vcetne starostu ani nevi presne kde.

 Mimochodem, mel jsem nedavno v ruce jednu nahodou nalezenou metodiku
 CO jedne male obce z roku '71 a bylo to zajimave cteni. A vubec ne
 "ideologicky" zkreslene.

--
 turby@chips.cz