Re: Odraz signálu z WiFi antény od skla?

Josef sip@atlas.cz
Pátek Červen 24 22:32:18 CEST 2005

Pridam jednu zkusenost, spoj na 2.4Ghz pres okno v pohode,
spoj na 5.8Ghz pres to same okno ani tuk, po otevreni okna pohoda....
Jak uz tu nekdo psal, podminkou je aby sklo nebylo pokovene...

Josef Sip

že to
odrazí (za