velmi OT // Re: OT pri patku: branne cviceni

pyjan pyjan@tiscali.cz
Pátek Červen 24 21:47:20 CEST 2005

Vybuchnout vám může obyčejná hladká mouka doma v kuchyni. Na počátku
80tých let takto vybuchla silová buňka na obilním sile v Bratislavě.
Obuté utržené nohy se nacházely až 500m od místa výbuchu. A pak se řekne
obilí. Ale toto ještě teroristi a novináři neznají a pamětníci raději mlčí.