OT pri patku: branne cviceni

Thomas Shaddack hwnews@shaddack.mauriceward.com
Pátek Červen 24 18:04:20 CEST 2005

On Fri, 24 Jun 2005, Petr Zahradnik wrote:

> Puvodni zprava ze dne 24.6.2005:

Hlavne tech chemickych. Prumyslova havarie nebo ohen ma mnohem vetsi
pravdepodobnost nez nejaky umyslny incident vetsi nez velmi maly.

> :-) down and cover :-) Nebo jak to bylo?

"Duck and cover". Bert byl klasika.
http://en.wikipedia.org/wiki/Duck_and_cover je popis vlastni metody,
http://en.wikipedia.org/wiki/Duck_and_Cover_%28film%29 je vlastni
instruktazni film z rokku 1951, ktery se da stahnout odsud:
http://www.archive.org/details/DuckandC1951

Stejne je to unfair. Zatimco nam tlacili do hlav imperialisty,
deti imperialistu dostali zelvicku.

Mozna proto jejich propagande jeste ted veri vic lidi.

Ale houby. Kolikata pricina neprirozeneho umrti je terorismus? Vzato
statistikami, Ronald McDonald ma na svedomi mnohem vic mrtvych nez Ossama
bin Ladin.

> Tak to, Radku, nenechavej na skole, ale nakupte si ty masky domu, ne?
> :-) Ono v te skole byl stejne jen jeden stary a prosly filtr na celou
> tridu, mezi nami... :-)

Jo jo. Co si clovek neudela sam...

Co vlastne muze byt "prosleho" na aktivnim uhli?