Re: OT? : Odraz signálu z WiFi antény od skla?

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pátek Červen 24 17:52:47 CEST 2005

Nektera provedeni povlaku jako je Planibel a ruzne sun-stop a UV-stop
obsahuji kovovou vrstvu a nejak - nevim jak - signal zeslabuji. Ted uz
to neni moc drahe tak se to pouziva leckde.

Ales Prochaska