OT: Prodam novy modelarsky Tx MC-12

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Červen 24 09:53:05 CEST 2005

Omlouvam se za "inzerat", ale je tu modelaru hodne a treba by se nekomu
hodil.

Dostal jsem po reklamaci misto puvodniho radia uplne novy pocitacovy vysilac
Graupner MC-12 40MHz 86k (zkraceny navod je zde
http://web.telecom.cz/rc%2Ddraha/Navodmc12A.htm ). Je na nej zaruka 24
mesicu - jeste neni ani vyplneny zarucni list. Vcera mi prisel postou. Pasmo
40MHz je legalni pro provoz VSECH typu modelu na rozdil od pasma 35MHz
povoleneho jen pro letadla.

Jelikoz bych chtel prestoupit o stupinek vys ve vysilackach rad bych jej
prodal (a doplatil si na novou) nez jej zacnu pouzivat.

Ceny za sety (je tam jeste prijimac, servo a baterie pro Tx) se pohybuji
podle prodejce mezi 5-6.5kKc. Ja bych samotny Tx prodal za 3kKc.

Blizsi podrobnosti pripadnym zajemcum mailem.

RadekCX - http://rvsoft.wz.cz