Teplotni senzor s napetovym vystupem

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Pátek Červen 24 12:05:53 CEST 2005

No ona je taky diametralne odlisna presnost LM35 od LM335, bohuzel jsou dost
odlisne i cenove. Napr. LM35A ma udavanou typ. presnost pri 25 stupnich
+-0.2°C, garantovanou +-0.5°C. Ten ovsem nebude k mani v maloobchode, treba
GME ma jen C nebo D, tam jsou parametry zhruba 2x horsi (coz ale take neni
tak spatne). LM335 je podstatne horsi. Zalezi na tom, jestli je potreba
merit zaporne teploty, to se s LMx35 dela lip.

Kazdopadne v puvodnim dotaze o presnosti v podstate nebyla zminka, treba i
ta LM335 bude stacit (i kdyz ted koukam ze ma typ. +-2°C, max az +-6°C, to
uz je trochu hodne :-).

Dusan Dolezal