OT: Prodam novy modelarsky Tx MC-12

rvicek@quick.cz rvicek@quick.cz
Pátek Červen 24 10:35:13 CEST 2005

Omlouvam se za "inzerat", ale je tu modelaru hodne a treba by se nekomu hodil.

Dostal jsem po reklamaci misto puvodniho radia uplne novy pocitacovy vysilac Graupner MC-12 40MHz 86k (zkraceny navod je zde http://web.telecom.cz/rc%2Ddraha/Navodmc12A.htm ). Je na nej zaruka 24 mesicu - jeste neni ani vyplneny zarucni list. Vcera mi prisel postou. Pasmo 40MHz je legalni pro provoz VSECH typu modelu na rozdil od pasma 35MHz povoleneho jen pro letadla.

Jelikoz bych chtel prestoupit o stupinek vys ve vysilackach rad bych jej prodal (a doplatil si na novou) nez jej zacnu pouzivat.

Ceny za sety (je tam jeste prijimac, servo a baterie pro Tx) se pohybuji podle prodejce mezi 5-6.5kKc. Ja bych samotny Tx prodal za 3kKc.

Blizsi podrobnosti pripadnym zajemcum mailem.

RadekCX - http://rvsoft.wz.cz

P.S. Pokud ta zprava prijde dvakrat tak se omlouvam, ale asi nam blbne mail server