zpomalení? procesoru

Honza jan.kuba@seznam.cz
Čtvrtek Červen 23 19:44:15 CEST 2005

On Ales urcite myslel v realnem case v zavislosti na zatizeni, neco jako
dela CENTRINO... Mobile procesory....
-existuji utilitky, co umej s FSB hejbat i za behu PC ( aespon k nejakym
deskam pro PIII existovaly ) deska to musi samozdrejme podporovat
 a musi jit zamknout AGP/PCI takt. Jinak se spolu s FSB procesoru hejbe
i takt sbernice a to nekterym komponentam muze vadit...
Ja jsem tohle vyresil dalsim strojem - celeron 800 MHz s pasivnim
chladicem. I na spotrebe el. energie a mesicnich vypisech je to znat.
Honza