GME - e-shop

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Červen 23 12:44:24 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 23.6.2005:

> Holt je obchod a obchod. Zkeste priste www.ryston.cz nebo www.ecom.cz.
> S GMe jsem mel taktez problemy a dostat z nich zpet treba zalohu, to je
> temer nadlisky ukol. Jsou to proste smejdi. 40 dnu vraceli penize z uctu na
> ucet a neustale se vymlouvali, ze tam ted neni ten ci onen zamestnanec a ze
> je nekdo nemocny apodobne. To ze daji mene soucastek je u GMe zcela normalni
> a to i primo u pultu. Jsou to preci jenom lidi a mohou se splest, nekdy
> neradi, nekdy schvalne.
> Co se tyka Rystonu nebo ECOMU, tam pri problemu pokud se nekdy vyjimecne
> [...]

Ja osobne s GME nemam ani ten nejmensi problem mimo toho baleni
nekterych soucastek. Jsou ke me vzdy vstricni a velmi ochotni. Prave
se mi podarilo objednat uplne blbe nejake svorkovnice, protoze jsem
spechal, a budou bez problemu vymeneny za spravne.

Ryston jsem kontaktoval a bylo mi odpovezeno, ze je to firma zamerena
na vyrobni firmy od stredne velkych po velke a ze ceny zavisi na
obratu apod. Takze s GME se srovnat neda, protoze se jedna o uplne
jiny typ dodavatele.

ECOM jsem si prave objednal katalog. Tedy uz jsem ho chtel zacatkem
roku, ale napsali mi, ze zadne nemaji a ze mam pockat do brezna. V
breznu jsem si nevzpomnel...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem