Spodni predehrev ?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Čtvrtek Červen 23 11:04:10 CEST 2005

Nevim zda tomu rozunim, ale nizsi tepelna vodivost Cr Ni oceli je mi
znama, nicmene tato jejich nevyhoda je vykoupena radou priznivych
vlastnost, pro muj ucel predevsim, chemickou a teplotni stalosti,
nizkou tepelnou roztaznosti. Ma predstava je, topne teleso
(zehlicka), teplorozvadejici medena podlozka a relativcne silna
ocelova desticka. Domnivam se , ze nizsi teplena vodivost posledni
vrstvy bude priznive prispivat rovnomerne teplote desky bez
nutnosti mit radu topnych teles. Je jasne, ze to nebude idealni a
nedosahne stability medeneho telesa s bunkovym usporadanim topnych
telisek a rozvodem tepla pomoci kapaliny, nicmene ani cena
nedosahne parametru takovych vysin.

melo by, jde o kombinaci kovu a keramiky, neni duvod k problemu.
Jina vec je, jestli tazatel ma vubec jasno (tedy krome pouziti
MCU)...

--
Nechte si zasilat do mailu denni prehled nejzajimavejsich
clanku z portalu VOLNY. http://web.volny.cz/mailinfo/