Re[2]: GME - e-shop

hwm-land@xmail.cz hwm-land@xmail.cz
Čtvrtek Červen 23 09:16:45 CEST 2005

Hehe, vidim, ze ti GM lezi tezce v zaludku, jak si tak ctu tvoje 2 posledni posty:D:D:D

Nechci a nebudu je nijak hanit ani branit. Taky se mi stalo dostat v obchode jine pocty/typy soucastek (nejen min nebo levnejsi, obcas to byly drazsi typy nebo vice kusu).
Kazdopadne tentokrat se zachovali korektne, ne? Chybu priznali, napravi ji. Splest se opravdu muze kazdy... Nebo snad muzete tvrdit, ze vy si tim kamenem muzete hodit? :)))
Marek