Spodni predehrev ?

David Kucera david@cybertex.cz
Čtvrtek Červen 23 07:08:04 CEST 2005

no nez pouzivat topne teleso z zehlicky je lepsi pouzit keramicke topne
clanky prodava je treba technik partner
druha vec zkousel jsem to a deska z nerezu neni reseni (skuste se
kouknou na nejakeho vyrobce zda ji ma a nema )musel byste mit
topne teleso vhodne navrzene tak aby se deska zahrivala rovnomerne
druha vec uridit to taky neni jednoduche na jedne strane budete mit 100
a na dalsi 170
co mi nakonec fungovalo dobre byl hranol z hliniku a v nem podelne
navrnate otvory 8mm v kazdem keramicke teleso a to vse po celem hranolu
a alespon 3-4 cidla teploty

druha moznost je si uz koupit uz hotove zarizeni
http://www.cybertex.cz/produkty/aoyue_pred.html

David Kucera
technical director
CYBERTEX CZ, s.r.o.