RE: Zpracování zvuku na mém notebuku

Jaroslav Kotlaba ing.kotlaba@post.cz
Čtvrtek Červen 23 06:55:24 CEST 2005

Ponekud OT:
Mam ucebnici anglictiny pro jazykove skoly, prvni dil modry,
druhy tusim zluty, dal jsem se nedostal a k tomu mg. kazety. Ted
bych si to rad zopakoval, ale kazety jsou nevyhodne, kdyz chci
zaznam vracet a opakovat. Uvazuji, ze bych si to prehral na PC
nebo na CD - s rozdelenim na jednotlive lekce, aby se mi v tom
dobre hledalo. Nemate to uz nekdo hotove (o pripadne odmene se
muzeme pobavit)? Pro stouraly: kazety skutecne mam a mohu je
ukazat.

K tematu: Take mam par desek, ktere bych si rad casem prehral na
CD (napr. Romanticke klaviry), ale znate to - nejsou lidi.
Napadlo mne, zda by mohla existovat sluzba, kdy by vlastnik prav
k nahravce po predlozeni originalni desky poskytl nahravku na CD
jen za nejaky manipulacni poplatek, popr. tomu, kdo tu desku nema
a chce ji mit, ji nahral a prodal za normalni cenu. Nevite, zda uz
neco takoveho neexistuje?