RE: Zpracování zvuku na mém notebuku

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Středa Červen 22 20:57:28 CEST 2005

Moje dosavadni zkusenost s nekolika notebooky ukazuje, ze jejich zvukovky
sumi vic nez "sumenek treba pul kila". S byt jen prumernou zvukarnou jakozto
samostatnou kartou do PeCky (ne zvukarny na motherboardu, ty taky sumivaji
dost) se to vubec neda srovnat. myslim, ze velmi rozumneho vysledku se da
dosahnout s nejakou zvukovkou, ktera ma prevodniky v samostatne krabicce
(treba nektere lepsi verze SB Live).

Jakub Serych

-----Original Message-----
From: Kručinský Ladislav [mailto:ladislav.krucinsky@linde-mh.cz]
Sent: Wednesday, June 22, 2005 8:37 PM
To: HW-news
Subject: Zpracování zvuku na mém notebuku

Ale se to hezky rýmuje, žejo?
Dotaz: Rád bych si zdigitalizoval desky (vinyl), které mají moji kamarádi
porůznu doma. Jsem ochoten tam dovléct kvalitní gramo s předzesilovačem.
Horší už to je s počítačem - mám notebook DELL Latitude 800 se zvukovým
ovladačem Sigma Tel Audio (?). Pochopitelně vstup je jen mikrofonní. Takže se
táži auditoria:

1.- je moc velká prasárna srazit výstup z RIAA předzesilovače na mikrofonní
úroveň ?
2.- existuje cosi jako PCMCIA zvukovka ? A je kvalitní ?
3.- existuje cosi jako USB zvukovka ? A je kvalitní ?
4.- má vůbec cenu honit kvalitu, když se to konec konců vzorkuje stejně ?
Nechci flame war na téma kulaté basy, končící kapacitorem, jenom bych rád
věděl, zda je nějaké rozumné řešení pro notebook.

Děkuji za názory.

Kručinský