Cista energie z CEZ ?

Milan Mlynarcik milan.m@centrum.sk
Středa Červen 22 21:04:28 CEST 2005

No ja jednu vodnu elektraren mam. Ale taketo informacie o tych vykupnych
cenach su iba z oblasti sci-fi. Aspon na Slovensku su vykupne ceny z MVE ani
nie polovicne ako standardne ceny odberu. Darmo, biznis je biznis a je
vyhodnejsie iba kupit a predat, nez tu energiu skutocne produkovat  :-((

                                                    Milan  Mlynarcik

----- Original Message -----
From: David Kucera <david@cybertex.cz>
To: HW-news <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, June 22, 2005 12:21 PM
Subject: Re: Cista energie z CEZ ?

nevim jak u nas ale v nemecku
paklize odeberete vice energie nez ji dodate tak musite nejak rozumne
vysvetlit kde ji spotrebovavate
delal jsem rizeni vetrnych elektrer a jedna firma ktera zaroven
elektrinu dodavala zaroven mela dilny (soustruhy, elektricke pece)
tudiz asi 5 vice nez dodala spotrebovala
jedine co museli bylo prokazat ze tu elektrinu opravdu spotrebovali

myslim ze tohle bude take i u nas, pokud ne stavel uz nekdo vodni
elektrarnu ? ;-))

David