Weerstations 7000

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Úterý Červen 21 11:14:28 CEST 2005

Zdravim,
WS 7000 se delala v nekolika provedenich. Jestli muzes posli mi foto vcetne cidel na muj mail viz. nize nebo odkaz na presny typ.
Jeste se zeptam na cidla. V nich by mely byt diry na aktivacni magnety. Bez tech malych magnetu to nebude vysilat. Magnet je tycka asi 0.5 x 2 cm.
Jindra Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz

  ----- Original Message -----
  From: Pavel Novotny
  To: 'HW-news'
  Sent: Tuesday, June 21, 2005 12:42 AM
  Subject: Weerstations 7000

  Dostala se mi do rukou meteo stanise s bezdratovymi 433 MHz cidly a s PC interfacem (viz. linky) po cca hodinovem domlouvani se mi podarilo rozsvitit display na hlavni jednotce a LED na PC interface zacala blikat, nicmene hlavni jednotka zrejme nenavaze komunikaci s cidly (zobrazuji se defaul hodnoty).
  PC interface jsem se pokusil rozchodit sw od http://www.weather-display.com/ , nicmene vysledek take ZERo, sw se tvari jako, ze s interface komunikuje, ale zadne hodnoty neprenasi a tak se ptam.

  Nemate nekdo vyse uvedeny meteo kram nebo netusite jak se paruje jednotka s cidly ?
  Netusite kde lze sehnat manual ?
  Lze nejak jednoduse overit, zda cidla vysilaji ?

  Dekuji

  http://boutique.infogym.com/catalog/LA+CROSSE+TECHNOLOGY+Station+METEO+Professionnelle+WS+7000
  http://www.erconline.nl/product_info.php/cPath/113_80/products_id/572

  http://www.nod32.cz