OT:FrontPage Co to ma spolocne s triednym bojom??? OT: uz zase tridni boj (bylo Re: Pasek k LCD, cim nahradit)

Thomas Shaddack hwnews@shaddack.mauriceward.com
Pondělí Červen 20 14:40:05 CEST 2005

On Mon, 20 Jun 2005, Jirka wrote:

> (dokonce byly koncipovany i jako citelne v textovych prohlizecich, coz
> uz je dnes doufam passe).

Neni passe, z nekolika duvodu.

- Textove prohlizece se porad pouzivaji, muj oblibeny je elinks. Kdyz
  clovek nekde tvrdne a ma akorat GPRS, prohlizec v SSH konzoli na serveru
  je nejrychlejsi dostupna vec. (Zapnout kompresi (parametr -C) to jeste
  zlepsi.)

- Je pak lepsi sance, ze dotycny web bude videt na rozlicnych kapesnich
  potvornostech, od smartphonu po PDA.

- Je to slusnost kvuli slepcum se starsimi screenreadery.

- Nejprakticteji, text-only browser ukaze web ve stylu ktery vidi search
  engines. Pokud se neco neda ovladat - treba i omezene - pres lynx,
  spidery s tim budou mit problemy. (Flash-only prisernosti se timto
  stylem nastesti "darwinizuji" mimo dosah prohledavacu.)