OT: jak se zbavit pařezů

Saša Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Pondělí Červen 20 07:49:18 CEST 2005

Hezké ránko,

    když ti mameluci u nás káceli naší krásnou lipovou álej, tak aby
zahladili stopy, pařezy také dali do pryč. Měli na to takový stroj.
Motor + ozubené kolečko a tím tam dělali rámus a pařez se změnil v
hromadu hoblovaček. Třebas to půjde někde půjčit.

    Stopy to zahlazuje dokonale, dneska už není skoro vidět kde
stromečky rostli. (prej byli nemocné, haha, na pařezech to bylo vidět
jak jsou nemocné a tak je vykotlali také)

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz - max 120 znaků !!!

            ICQ:  260 344 186

Ales Filip wrote:

>Hello All,
>
>  Potřebuju se zbavit několika pařezů na parcele. Dneska jsem
>  zaslechl, že prý existuje něco, co se naleje do navrtaných pařezů, a
>  pařez se potom skoro rozpadne, a není problém ho vyrýt. Nevíte, co
>  je to za přípravek?
>  Dřív se to dělalo tak, že se do navrtaného pařezu nasypal Travex.
>  Ten časem nasákl až do kořenů, a pařez potom stačilo zapálit, a on
>  vydoutnal skoro celý. Travex se už ale bohužel nevyrábí :-( a kde
>  bych sháněl chlorečnan nevím.

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0524-6, 18.06.2005
Testovano: 20.6.2005 7:49:25