SMD indukcnosti v katalogu GME - co je to za blbost?

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Pondělí Červen 20 01:54:49 CEST 2005

:-)) To by byla nadhera, mj. by se fotoblesky s velkymi energiemi zcvrkly do rozmeru
a cen, jenz se vejdou do fotoaparatu na jedno pouziti...

Posudte sami:

100 H, 0,82 A ->  E = 1/2 L I^2 = 33,62 J - a to vse v tlumivce rozmeru 7x7,8x5 mm

Krome revoluce ve fotografovani by nastala take revoluce ve zbranich, nebyl by problem
s par takovymi tlumivkami udelat napriklad elektromagneticke delo do propisovacky:-)
Vetsi tlumivka by ale taky klidne mohla letet v rakete, nebo bombe a nest si s sebou
par kWh, ci MWh, jejichz nicive ucinky by byly srovnatelne s jadernymi zbranemi.

Byla by to samozrejme take revoluce v doprave (kdo by potom jeste jezdil na benzin...),
v energetice (energie by se dala snadno skladovat),
... a vlastne vsude.

Jelikoz se nic takoveho okolo nedeje, budu radeji verit papirovemu katalogu,
nenz na strane 59 ma presne ty same tlumivky, ale jednotkou je mikrohenri.

PH

From: "Jakub Ladman"