roboti

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Neděle Červen 19 21:49:39 CEST 2005

Muj kluk (8 let) se vracel v 17.45 ze skautske vypravy na hlavni nadrazi.
Chtel jsem s nim stihnout alespon Pendolino na Masarycce. Je to kousek od
sebe. No nezdarilo se.
Ale kdyz ti neni nekde doprano, tak se to zase nekde vyrovna a ja se synem
potkal v jednom malem obchudku mladou divku, andela, se kterym jsem si a
doufam ne naposledy moc hezky skoro 2 hodky popovidal nejen o zivote.
Takze ac jsem Pendolino nevidel, tak organizatorum dekuji.
Jindra Polivka

Byl jsem rad, ze kluk alespon trochu videl, co se da v lidskem zivote
delat a jak co beha a funguje, i kdyz se neda rict, ze by to byl
reprezentativni vzorek.

P.S.: na modelarinu byl asi trochu velkej vitr a jestli chcete opravdu
neco videt, bezte na nejakou modelarskou akci, je jich behem roku dost.

--
Jirka