jaky procesor

Pavel pavel_t@centrum.cz
Neděle Červen 19 20:34:58 CEST 2005

> A co eZ8 od Zilogu?

Ano, presne moje rec, jestli se nemylim tak toto zvladne jeden MCU v
8pinovem pouzdre coz se v rade eZ8 take najde a dokonce s UARTem :-)

> Pouzdrem, spotrebou, PWMkem, podporou C-cka a dostupnosti(ECOM,...) by

Ale bohuzel nic neni ruzove, treba zde se muze hodit siroky rozsah
napajeni, vetsinu PICu lze provozovat cca 2.5-5.5V zatimco eZ8 pouze
2.7-3.6V, bohuzel i na spotrebu to prohrava resp. je na tom podobne jako
konkurence vyjma PICu, ktere jsou v tomto lepsi (to je snad jedina vyhoda).

> myslim něco vybrat slo. Stouralove však namitnou, ze to C-cko si musite tak
> trochu koupit, ale za tu cenu a jeste vcetne vyvojove desky:).

No at si stouralove stouraji ale treba k PIC, AVR apod. stejne musi neco
koupit nebo ubastlit a takze nejake naklady tam take budou, k eZ8 mate
za 1.100,-kc kompletni SW i HW nastroje.

Pavel