Manchester for X51

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Neděle Červen 19 12:23:42 CEST 2005

At 14:35 18.6.2005 +0200, Milan MCM wrote:

>Máte nìkdo prosím návod jak udìlat KODOVÁNÍ a pak DEKODOVANÍ dat pomocí
>X51  pro pøenost 10byte VF modulem o:)
>Popø nakopnutí správným smìrem.

Tak presne tehle problem resim taky, manchester na X51 a 433.92MHz a zatim
neuspesne. Nedari se mi vymyslet nejaky startbit, abych na prijimaci strane
poznal spolehlive zacatek prenosu a obnova hodin mi taky nejak nejde. Obcas
to nejaka data prenese, ale vetsinou spatne :-( Googloval jsem usilovne,ale
nic pouzitelneho jsem nenasel, takze to zatim lezi v supliku...

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz