Manchester for X51

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Sobota Červen 18 15:39:56 CEST 2005

Kodovani Manchester je primitivni. Napriklad namisto 0 poslete 01 a namisto 1
poslete 10 a mate Manchester hotovy. Dekoder je ovsem problematictejsi. Na
hrany musite chytit "hodiny" a pak hledat vzestupnou hranu = 1 a sestupnou
hranu = 0, ale jen v tech spravnych intervalech. Mezi nimi totiz mohou byt
nevyznamne hrany.

Jakub Serych