crossbar u C8051F314

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Sobota Červen 18 11:08:09 CEST 2005

Jeste ze pracuji s PICy a klasickou x51....
Michal
----- Original Message -----
From: "Tomáš Pípal" <dargos@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, June 17, 2005 8:43 PM
Subject: Re: crossbar u C8051F314

Zcela libovolne prirazovat periferie k pinum prirazovat nemuzete. Treba
rs232 bude vzdy prirazena k P0.4 a P0.5.
Pokud budete pouzivat pouze SMBUS tak se priradi k pinum uplne nalevo tedy
na P0.0 a P0.1. Pokud ale krome SMBUS budete pouzivat periferie s vyssi
prioritou treba SPI tak vam SPI zabere piny P0.0 az P0.3 a SMBUS vam odsune
doprava na vyssi porty a piny tedy na P0.4 a vyssi. Nastesti mate moznost
tohle ovlivnit, piny muzete preskakovat, oznacite je jako Skip (registr
P?SKIP) a tim posunete periferii doprava. Zase se vratim k prikladu pokud
chcete pouzivat jenom SMBUS na pinech P0.4 a P0.5 tak si piny P0.0 az P0.3
oznacne jako preskakovane. Pozdeji pokud budete chtit doplnit na P0.0 az
P0.3 SPI, tak akorat tyhle piny oznacite jako nepreskakovane a v crossbaru
povolite SPI.
Z webu Silabs si stahnete program Configuration Wizard, ktery vam pomuze s
nastavovanim periferii.
S tim pridratovanim T2 na SDA nebo SCL to neni tak jednoduche. T2 muze byt
pouzito k generovani  hodinoveho signalu pro SMBUS (podle nastaveni registru
SMB0CF). Bitrate SMBUSu se urcuje podle vztahu Frekvence "Preteceni Timeru
2" / 3, nebo jineho timeru podle vaseho nastaveni.