=?ISO-8859-2?Q?Serialprograming Atmel?=

Martin Tomasek mtd@centrum.cz
Sobota Červen 18 01:14:32 CEST 2005

On Fri, Jun 17, 2005 at 10:58:44PM +0200, hwm-land@xmail.cz wrote:
> Kdyz si srovnam DS AVRek od atmelu, tak jsou tam 2 zpusoby (dle typu) spusteni "serial programing mode".
> Zasadni rozdil je v tom, jak reagovat, kdyz AVR neodpovi tak jak ma (puls na SCK oproti puldu na ~RESET). Navic u "pulsu na ~RESET" neni specifikovano, kolik pokusu je smysluplnych. A tak mam 2 otazky pro zkusene:
> -opravdu maji ruzne AVRka rozdilne zpusoby jak je uvest do stavu SPM?

afaik nemaji. normalne se dela reset, ten sck puls by mel smysl, pokud
nekdo predpoklada, ze se synchronizace rozjela a po nejvyse sedmi
opakovanich se srovna (protoze spi je v principu posuvny registr co ma vedle
sebe citac).

btw, programator _nevi_, ktery typ AVR ma pripojeny a tu informaci vycte
az z avr.

> -kolik krat to smysluplne zkouset v pripade opakovani pres ~RESET (je-li oddpoved na prvni otazku kladna)

normalni programator se chytne tak na 3 pokusy, aususovy tak na 20. uisp
dela co si vzpominam asi 200 pokusu, nez to vzda.

--
Martin Tomasek, mtd@centrum.cz
BOFH excuse #382: