Redukce DB25 F/M - kde koupit?

Martin Patka hwmp@mikronet.cz
Pátek Červen 17 22:06:34 CEST 2005

Zdravim,

> Tez dekuji za reakci, nicmene problem je v tom, ze Krup byl v te veci
> kontaktovan uz pred dotazem sem do konfery, sdelil, ze tyto redukce nema
> (je to nakonec videt i na tom webu - neni skladem) a ani mit nebude...

tak to se omlouvam, nejak jsem si nevsiml, zda jmeno KRUP padlo,
ale to bylo prvni, co mne napdlo a tak jsem jen letmo mrkl a jejich web.

Ale zkuste tedy

http://interlink.tsbohemia.cz/default.asp?mtc=0&cls=stoitems&stiplname=&sticode=9014195&stipartno=&scaid=

(mozna, ze tam maji chybu, v zahlavi uvadeji  25M/25F, ale v popisu
je neco jineho; ale nakonec, stalo by vas to jen jeden telefonat :-))

zatim

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:     smartin@mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work: +420 481624301,481621467
51301, Semily 1
http://www.mikroservis.cz