Navrh plosneho spoje

Jiří Reček recek.jiri@quick.cz
Pátek Červen 17 21:35:47 CEST 2005

Tak neco takoveho jsem dlouho nevidel. Myslim, ze takto navrzenej plosnak na
prvni pohled vzbudi neduveru, ale po trose zkoumani zjistime, ze je to
precijenom umelecke dilo a proto si myslim, ze jediny vazny nedostatek je
absence podpisu konkretniho umelce. Na takovychto dilech by opravdu podpis
chybet nemel. "HW group" mi nestaci.

Jirka

----- Původní zpráva -----
Od: <petr.pizla@centrum.cz>
Komu: "hw-list" <hw-list@list.hw.cz>
Odesláno: 16. června 2005 14:25
Předmět: Navrh plosneho spoje

Chci se zeptat pritomnych elektroniku i estetiku: od sveho mladi navhuji
plosne spoje. Vzdy sem se snazil, aby soucastky i spoje byly rovnomerne
rozmisteny a hlavne aby byly v pravouhle souradne soustave. Pred chvili jsem
se kouknul na http://www.hw.cz/products/lcdterminal/index.html a jen
koukam... :-).

Asi jsem zaspal dobu a spoje a soucastky v nasobcich uhlu 45st uz neleti,
nebo ten vyvojar je skrytej umelec-futurista...

Vam se libi takove spoje? Umi to nejaky autorouter + autoplacer?

PS. nechci vyvolavat FLAME, ale uvidime...

--
PP