OT: Germanium Bylo Re: Navrh plosneho spoje

peterm servis@centron.sk
Pátek Červen 17 13:33:40 CEST 2005

Momentalne mi nenapada ani jeden dovod na pouzitie germanievych
suciastok.Ten zbytkovy prud...

 BTW: delaji/pouzivaji se jeste soucastky na bazi germania? (pripadne proc
ne:) Nejak mam pocit, ze vsude kolem se povaluje jen kremik:)
hezky weekend
Marek

Daląí informace o konferenci Hw-list