Redukce DB25 F/M - kde koupit?

Bitovod hw@prelude.cz
Pátek Červen 17 12:06:08 CEST 2005

Dobry den, obvykle se nazapojuju do debat, ve kterych se bavi starsi a
zkusenejsi. Ovsem k tomuhle mam asi jednu pripominku - namalujte si to :)

Kouzlo gender changeru tkvi v tom, ze ma na obou koncich stejny konektor:

zarizeni (samec) x (samec) kabel

mezi to vloyim mezikus:

zarizeni (samec) - (samice) gender changer (samice) - (samec) kabel

Opravdu mi unika zyznam cehololi jineho (tedy pokud nepotrebuju 5 mm prodluzku)

Pavel