PIC odchazi po programovani pomoci ICD2

MK info@mcu.cz
Pátek Červen 17 11:00:46 CEST 2005

> Zdenku, vubec nic mi do toho neni a je to jen Tvoje vec. Presto me to
> zajima ciste ze zvedavosti... Kdyz produkujes stovky procesoru, proc
> sis poridil klon ICD2 a ne original, pripadne proc ne treba rovnou
> produkcni programator (PM3)? Ze si amater pro zabavu a sve pouziti
> koupi levnejsi kopii, to chapu. Ale proc profesional? Nerikam, ze to
> likviduje ten klon, netusim, jak funguje, ale proste me jen zajima
> "proc".

V mem pripade treba proto, ze i kdyz jsem jiz par stovek PICu napalil,
tak to nikdy nebylo v jednom zatahu, ale vzdy tak po 5-25 kusech
DILove verze upalim v Elnecu, ale ISP ten muj zazrak neumi,
tak to smazim pres klon ICD2.

A to pritom stale nevim zda jsem "amater" ci "profesional" :-))))
Mezi nami devcaty - kdy je clovek za "profika" a kdy za "amatera" ???
V nekterych kruzich se to neposuzuje podle statisicu ve vybaveni,
ale podle rozsahu zvrasneni sede kury mozkove a efektivite jejiho vyuzivani
:-))

S pozdravem
MK

PS:  "Ty mas svaly, ja mam cary" - by rekl klasik