RE: Organizace dokumentů

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Pátek Červen 17 09:22:18 CEST 2005

> u me na disku to vypada tak, ze jsou adresare, podadresare atd.. s
> hloubkou vnoreni normalne asi 5. jinak se takove mnozstvi dokumentu
> roztridit neda.

U me to vypada podobne, akorat hloubka byva vetsi, protoze tam byvaji
adresare typu: "Ze stareho notebooku" a v nich "Z jeste starsiho notebooku"

> btw, nejefektivnejsi zpusob jak bojovat s nadbytkem informaci na disku
> je pravidlo 'co nebylo potreba rok, nebude nejspis potreba uz nikdy'.
> tj.  vsechny dokumenty, ktere rok nikoho nezajimaly se bud mazou nebo
> presouvaji do archivu. timhle zpusobem se mi podarilo moje

Ja pak tyhle struktury vypaluju na CDcka. Problem je, ze pak mam asi tak na
200 mistech dokument "neco zajimaveho.doc" a velmi tezko hledam tu
nejaktualnejsi verzi.

Jako katalogizacni software na CDcka pouzivam Diskbase
(www.diskbase.com/czech), ktery je dobry, ale porad mi schazi jedna vec. Tou
je neco, co by dokazalo databazi po vsech mych discku a CDcek nejak
inteligentne setridit podle nazvu dokumentu a dat jejich vzniku a poslednich
uprav. Pak bych si vytridil nejaktualnejsi verze a vypalil aktualni
CDcko/CDcka.

Nemate nekdo na neco takoveho nejaky typ?

Jakub Serych