Re: jaky procesor

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Pátek Červen 17 08:54:15 CEST 2005

Dobrý den,

takhle nějak jsem si představoval odpověď na mou otázku. Díky.

< Me to prijde jako prehled pozadavku v clancich AR. A tomu autorovi se je
< podari splnit do puntiku. Az by to mohlo vyvolat dojem, ze ten seznam byl
< vypracovan dodatecne (ja vim, neni to mozne :-).

Jde o to, že mám prototyp, ve kterém bych rád zmenšil počet pouzder a udělal ho snadněji programovatelný. V prototypu je ATtiny12L, od kterého navíc nemám firmware.

< >Rozhoduji se mezi PICem a AVR. Na PICy vím pouze o kompileru od HI-TECH,
< >který je ale dost zmrzaèený.
<
< Nepredpokladam, ze by omezeni lite verze mohlo mit v tomto konkretnim
< pripade nejaky vliv. Nebo co bude tezke ozelet? Realnou aritmetiku?
< fprint()? Nebo se vejit do 2KW kodu?

Ty 2 kila by mi mohly vadit. Navíc ze stránek HI-TEC jsem pochopil, že kompilátor je omezen jen na některé obvody, což omezuje výběr. Ale je to cesta. Vzhledem k tomu, že je to hobby aplikačka, je možné vybrat čip o 20kč dražší než ten "ideální". Důležitější je snadná dostupnost.

< ATtiny dost zerou, s tim 1mA zrejme budete dost zapasit.

Aplikace může běžet i na kmitočtu řádu stovek kHz, takže toho by snad šlo dosáhnout. Důležitější je větší programová paměť (omezení HI-TEC).

Vojtěch Bubník

http://www.listicka.cz