PIC odchazi po programovani pomoci ICD2 - doplneni

Zdenek Dvorak - CHAOS zdvorak@chaos.cz
Pátek Červen 17 08:07:02 CEST 2005

jeste jeden poznatek - zkousel jsem zmerit obycejnym ohmetrem odpor mezi tim
pinem RA5/MCLR a GND (na nezapojenem MCU). Zatim co u zdraveho procesoru je
skoro nekonecno tak u toho vadneho jsem nameril na 5ks vzdy do 10k (nejmene
225 ohmu) v obou polaritach takze ten procesor je fakt prorazeny. Pokud to
neprorazil ICD2 (jestli jste se s necim podobnym nikdo nesetkal tak asi ne a
zkousel jsem to na 2ks ICD2 a odchazi to na obou) tak jsem zrejme koupil
vadnou serii procesoru. Nemate zkusenosti s reklamacemi podobneho druhu
(desitky procesoru, SMD, uz zapajene)?

dik chaos

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Zdenek Dvorak - CHAOS
Sent: Thursday, June 16, 2005 11:28 PM
To: hw-list@hw.cz
Subject: PIC odchazi po programovani pomoci ICD2

hi all, heeeelp prosim

pouzivam Kostuv klon ICD2 pro in-circuit programovani procesoru PIC16F819.
Stava se mi (resp stalo se mi u hodne kusu procesoru), ze po preprogramovani
zarizeni prestalo fungovat. Zjistoval jsem cim to je problem je v tom, ze na
pinu RA5, ktery je konfigurovana jako RST je misto pozadovaneho +Vcc napeti
blizke GND (ruzne dle kusu, nekdy az uplna nula). Pritom je ten RST pin
pripojen pres odpor 10k do Vcc a prez 100n kondik na GND a nic vic. Pokud
ten odpor 10k natvrdo slusnu tak se to normalne rozbehne. Obdobne to funguje
i kdyz v konfiguraci nastavim RA5 jako I/O s RST interne propojene na Vcc.
Programovat ten procesor i nadale normalne jde. Vypada to jako by se pri
programovani toho procesoru prorazila nejaka ochrana na tom pinu, ale
nechapu jak kdyz to ma mit PGM +13V. Nevite nekdo cim to je a co s tim?

moc diky chaos