crossbar u C8051F314

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pátek Červen 17 07:18:56 CEST 2005

no me taky cygnal(silabs) pekne "vykostil" s tim crossbarem. jak jsem to
pochopil ja, samozrejme az po vyrobeni DPS, pri umisteni periferie s vyssi
prioritou na pin, posouvam moznosti pripojeni periferiis nizsi prioritou v
tabulce doleva(ten teckovanej trojuhelnik), coz znamena, ze pri plnem
vyuziti vsech periferii je pripojeni na piny v podstate uz dane. slovo
"cross" je tam nejak navic, protoze pripojeni na piny rozhodne "krizit"
nejde. byl bych rad, kdybych se mylil.
tomik.

-----Original Message-----
From: Vladimír Anděl [mailto:vaelektronik@mirnet.cz]
Sent: Thursday, June 16, 2005 11:39 PM
To: konfera
Subject: crossbar u C8051F314

Pekne prosim o radu.
Zacinam s procesorem C8051F314 a snazim se pochopit crossbar. Jestli tomu
dobre rozumim, prirazeni pinu k periferiim neni libovolne volitelne (v
rozsahu, ktery udava obr. 13.4. Crossbar Priority Decoder v datasheetu), ale
je dane tim, kolik SFR s vyssi prioritou povolim. Takze kdyz chci PWM na
P0.7, mam povolene RXD, TXD na P0.4 a P0.5, musim k tomu povolit SPIO ve 3
dratovem rezimu a zabrat P0.0, P0.1 P0.6 (SCK, MIOSI a MOSI) a potom se mi
casovac T2 objevi na nejblizsim volnem pinu P0.7? Znamena to snad ze kdyz
dodatecne povolim nejaky SFR, vsechno prioritne nizsi se mi soupne a budu
predelavat desku?
Taky marne patram, kde ma casovac T2 vystup.  Je u nej jen namalovane ze jde
na SMBUS (?) a na preruseni.  Lze pocitat s tim, ze vystup casovace je
uvnitr prodratovany na  SMBUS (SDA nebo SCL?) Na ktery z nich? Mam v tom
"ponekud" zmatek a ac studuju datasheet ze ho znam skoro naspamet, jsem z
toho stale blbej.
Andel